farsdag

Idag var det farsdag.
Mamma lagade frukost åt pappa (förlåt att jag inte orkade).
Jag har varit skit sur hela dagen nästa (förlåt), men nu är jag glad :).
Nu bakar jag kladdkaka & lagar mat till pappa & efter maten ska han få presenter.

Igår var jag hemma hos Sara och Simon i Göteborg, den stora inflyttningen skedde. Dock var jag helt utmattad och låg mest & glodde, men ni får igen det, massa kakor ska ni få! Eftersom Sara är så duktigt och inte äter sötsaker, så får hon massa vindruvor, så Sara får vindruvor och Simon får kakor.
Det blev hur som helst jätte fint i lägenheten, jag tror ni båda kommer trivas där, det kommer jag göra.
Jag lär vara där mycket, om de nu tillåter det ;).

På fredag så ska jag på inflyttningsfest där, ska bli skit kul =D.
Plus så fyller älskade syster år på torsdag (<3), så jag & mamma åker dit och firar henne!

Juste, från lördag till söndag ska jag på konfaläger, det ska bli kul, för folket är underbart!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vi ska få MASSOR med kakor och vindruvor tycker jag! :D Självklart får du hälsa på. Jag blir bara glad om du kommer hit så det är bara att höra av dig så fort du har lust. Vi har alltid en plats här åt dig :)

Födelsedag, inflyttningsfest och födelsedagskalas, kan det bli bättre?! :D :D Jag ser fram emot den här veckan!

PUSS!

2009-11-08 @ 22:25:13
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0