tomt hus?

Godkväll.

Nu ligger jag i min systers säng, för nu är hennes rum mitt rum.
Det lät hemskt.
Men sanningen är att hon har flyttat till göteborg nu med sin nyblivna sambo Simon.
Grattis till er två, önskar er verkligen all lycka (det lät som ett tal till ett giftpar xD).

Imorgon så ska jag åka till ullared med min syster & Simon.
Kom inte ihåg om det var någon mer som skulle hänga med.
Det var jätte länge sedan jag var det, så det ska bli halv kul.
Jag har inga trevliga minnen från förra gången tyvär.. xD
Jag har tänkt att inhandla deo (om någon vanlig finns), underkläder (eller wtf, jag hatar ullareds underkläder - så skippar nog det), julklappar (inte till de närmsta ^^) och onödiga saker..

Jag var med Daniella & Anna idag, det var jätte mysigt. Vi lagade mat och kollade film.
Vi får göra om det snart igen! :)

Nu ska jag läsa en jätte bra bok, ni får sova så gott!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Du fick ju lite inhandlat på Ullared i alla fall.. Och så hemskt var det väl inte? ;)

Vi har flyttat! :D Och dy ska komma hit och kaaamaaas! :D:D

2009-11-08 @ 22:28:13
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0