lördag eftermiddag

Hej allihopa!

Jag har nyss ätit pannkakor med Sara & Simon.
Pluggat matte någon timma (har omprov på onsdag, jag blev dock godkänd, men jag siktar på ännu högre betyg).

Igår var en riktigt lyckad dag, jag hade bjudit hem några roliga filurer och vi hade ett mini halloween party hos mig.
Jag är ledsen att jag inte bjöd in mer, men eftersom min pappa skulle upp klockan tre inatt så fick jag inte ha hem många.
Därför ska jag givitvis bjuda hem mer nästan gång, som blir snart!

Igår bjöd jag vilket fall som helst på taccos och Gurkan (Anna) hjälpte med jätte mycket, tack sötnos!
Vi såg på filmen crash, som ingen av oss fattade, förutom dom som sätt den innan. Den var rätt bra ändå, jag hade ju sätt den innan.

Efter filmen så bestämde vi oss för att gå ut en snabbis och ta lite foton osv.
Så jag tänkte lägga upp lite bilder :)..


Linnea - utklädd till dracula. Så sött!


Hahaha. Linnea och Erika.


Vi försökte ha lite olika teman på våra bilder, här är då fjortis tema..

TACK FÖR KVÄLLEN TJEJOR!


Innan partyt igår så var jag med Gurkan i stan.
Vi köpte klubbor, prövade kläder (eller Gurkan gjorde det) och hämtade mina glasögon!


Hai klubban. Btw jag älskar min popcorn trjöja.

Tänkte avsluta med en bild när jag har mina glasögon.


glasögon, mjau



Jag kom frästen på att jag måste passa på att gratta mina kusiner som fyller år nu i november!
Jag har även för mig att min farbror och hans fru också fyller år! Så grattis i mängder =D.


Längst ner till vänster; Matilda och Josefin.
Längst upp; Jag.

Jag älskar er sötnosar.

Vilket fall som helst, ha en bra fortsatt helg.
Puss

Kommentarer
Postat av: fokipojken

självklart!

2009-10-31 @ 22:53:16
URL: http://fokipojken.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad bra att ni hade så kul! Gillar bilden med Dracula-Linnea och ScaryAnna ;D

Vet du vad vi borde göra? Ta en runda på lekplatserna nere vid Pär och Karin med dom små liven snart. Eller vad säger du? :D

2009-11-03 @ 07:49:21
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0