rain

jag har varit duktigt och pluggat lite engelska -  tryckt in några glosor i huvudet.
det är extremt tråkigt att plugga, men när man väl kommer igång så brukar det vara rätt lätt.

som jag märkt på senaste tiden så har jag väldigt svårt att vara still.
jag hatar att ta det lungt, det måste vara det värsta som finns. mjau.



var ute & träffade Ida en snabbis, det var trevligt, vi pratade och planerade lite om helgen.
vad som händer då får ni lista ut själva!


tänkte lägga upp en liten text jag skrivit:

jag vill ha han
jag vill ha en kille som håller mig hårt om natten och viskar i mitt öra att han älskar mig.
jag vill ha han som håller mig i handen och aldrig släpper mig.
jag vill ha han som låter sina läppar vila mot mina.
jag vill ha den killen jag kan prata med hela natten.
jag vill ha den killen som aldrig sviker mig.
det jag igentligen vill ha & det jag behöver mest
det jag behöver är mina vänner.
allt jag behöver det är mina vänner - det är ni som gör mig lycklig, det är er jag kan prata med, det är ni som torkar mina tårar.
ni är det viktigaste.
jag klarar mig utan han, men inte utan er.
jag älskar er.


här får ni en bild på min bästisar anna & daniella <3


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0