vad spelar vilken roll?

idag ska jag ut på stan och träffa kalle, emma & kejto.
vi ska äta gurkor och dippa dom i nutella, yummy!!!!!!!!!
får se vad som händer sedan ;)!

var i glasögons affären idag, blir antagligen de jag visade på bild, måste göra en ny synundersökning först.
min syn blir sämre för var dag som går - känns det som.
jag har redan linser och ett par glasögon jag köpte för lite mer än tre år sedan.
jag kan inte använda glasögonen längre, för det blir så suddigt i dom.
(för er som ville veta är jag närsynt & när man är det så blir synen sämre hela tiden).

jag fick en skjorta av mamma idag, som var för liten för henne, märket gul&blå, inte för att det säger mig någonting, men mamma sa att det var ett fint märke. puff, säkert köpt på netto... haha.
förlåt för fjortis bilden... men jag hatar att se seriöt ut på kort, det känns så bajs o.O


men lev väl & förstora läpparna & fortsätt med det ni håller på med.

puss gurk


Kommentarer
Postat av: linutt!!

gul&blå är ett jättefint (och dyrt) märke! :D

<3

2009-10-18 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0