ensam tillsammans

godkväll era små gurkor.

idag har jag bakat kladdiskakor med källisen. (förlåt att jag använder ''is'' i slutet utav allt).
efter skolan var jag & moderkakan i stan, vi fikade & hade det mys, när vi kom hem åt vi oss tjocka med glass & godis!

jag sitter & tänker lite (som vanligt) och jag saknar min pappa (han är & jobbar), men han är så snällis (ooops ett ''is'' igen) mot mig & jag är så tacksam för mina föräldrar, de har ställt upp så mycket för mig!
jag borde visa min uppskattning lite mer emellan åt, för jag vet att oavsett hur mycket jag gör bort mig så ställer de alltid upp.

Jag behöver hjälp med en sak, det är en låt som jag tycker är grymt bra - den har sjungts av några på idol söknings grejen. Typ något i stilen med ; Somebody wants diomonds (ursäkta stavning) but I don't blablabla.
jag är bra på att förklara (a), men snääälla hjälp mig! xD

nu ska jag köra bilddagboks stile;
tio saker ni antagligen inte visste om mig:
1. Jag är rädd för katter när det är mörkt ute
2. Jag hatar att vara ensam hemma
3. Jag är djupt troende, men det är inget jag går runt & pratar om
4. Jag vill gifta mig med en irländare (kanske är känt redan?)
5. Jag har fått lätt hjärnskakning tre gånger
6. Jag tror på änglar
7. Min favortit film är Dirty Dancing (1)
8. Jag avskyr kedjebrev
9. Jag har jätte svårt för att koncentrera mig
10. Jag döljer saker ni aldrig kommer få veta

Jag utmanar: ingen.
 

nu ska jag se filmen ''Jesus'' med mamma!
köpt idag på Ord & Ton.

puss på er alla (förutom dig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0